این کیف دوشی زیبا و ساده به منظور مواقعی کـه وسایل زیـادی ندارید و فقط مـی خواهید کمـی پول و موبایل و لوازم آرایش همراهتان باشد بسیـار خوب است. الگوکیف بچگانه با نمد لازم نیست به منظور خرید آن پول زیـادی هزینـه کنید. الگوکیف بچگانه با نمد چون این نوع کیف ها این چند ماهه خیلی مد شده اند، الگوکیف بچگانه با نمد قیمت های بالایی هم دارند. اما پول اضافه هزینـه نکنید. خودتان درون خانـه یکی از آنـها را بـه رنگ دلخواه بدوزید.

وسایل موردنیـاز

کاغذ کپی
مداد
قیچی
35.5×76 سانتی متر نمد صورتی روشن
نمد نارنجی، قرمز، بنفش، آبی روشن و زرد
نخ گلدوزی قرمز، زرد، آبی و سبز
کاموا درون رنگ های قرمز، آبی، زرد و سبز
سوزن
35.5×79 سانتی متر پارچه آستری
چرخ خیـاطی
دو تکه نوار پارچه ای درون اندازه 11.5×51 سانتی متر به منظور دسته کیف
دو تکه پارچه نمدی بـه رنگ نارنجی و در اندازه 9×51 سانتی متر به منظور دسته کیف
الگو: الگوکیف بچگانه با نمد یک بیضی بزرگ کج و معوج به منظور پارچه قرمز، یک بیضی کج و معوج کوچک تر از قبلی به منظور پارچه بنفش، یک بیضی کج و معوج کوچک تر از نمونـه بنفش به منظور پارچه نارنجی و یکی دیگر به منظور پارچه آبی روشن. اما سعی کنید بیضی های پارچه های آبی و نارنجی یک شکل نباشند. یک الگوی برگ کـه یک سرش گرد هست نیز نیـاز دارید.

طرز دوخت

1- ابتدا شکل های ذکر شده را روی کاغذ الگو بکشید و سپس کاغذ را روی پارچه های مشخص شده بکشید و آنـها را برش دهید. اندازه گلبرگ ها و برگ بـه دلخواه خودتان بستگی دارد اما سعی کنید اینقدر بزرگ باشد کـه خودش را نشان بدهد.

2- با کمک نخ گلدوزی قرمز، نخ کاموایی قرمز را بـه صورت گل وسط پارچه نمدی بیضی و نارنجی بدوزید. از فاصله چند مـیلی‌متری لبه های بیرونی پارچه نارنجی را برش بدهید که تا ریش‌ریش شود. همـین کار را کاموای آبی و پارچه نمدی آبی و نخ آبی تکرار کنید. به منظور زیبایی گل های کاموایی مـی توانید درون وسط آنـها یک مـهره زرد ریز بگذارید یـا با نخ زرد، گرد کوک بزنید.

3- بیضی نارنجی را داخل دایره کج و معوج قرمز رنگ بگذارید و با نخ گلدوزی قرمز بالای قسمت ریش‌ریش شده را کوک بزنید. بیضی آبی را نیز داخل دایره بنفش بگذارید و با نخ آبی کوک بزنید.

4- پارچه نمدی صورتی را از وسط که تا کنید. دو طرف لبه ها را با کوک دندان موشی بـه هم وصل کنید لبه های بالای کیف را نیز بـه طور جداگانـه با نخ آبی دندان موشی کوک بزنید.

5- از نمد سبز روشن، یک نوار باریک و بلند درون اندازه 23×2 سانتی متر برش بزنید. از نمد سبز تیره نیز نواری با اندازه 15.2×2 سانتی متر برش دهید. همان طور کـه در شکل مـی بینید، کاموای زرد را وسط نمد سبز روشن بگذارید و از بالا که تا پایین کوک بزنید که تا به نمد بچسبد و همـین کار را با کاموای سبز روشن و نخ زرد روی نمد سبز تیره تکرار کنید.

6- دو تکه نوار پارچه ای 11.5×51 سانتی متری را از وسط که تا کنید. هر کدام از نوارهای که تا شده را روی نمدهای نارنجی 9×51 سانتی متری بگذارید. لبه های اضافه آن را بـه داخل که تا کنید و لبه های آنـها را با چرخ خیـاطی بـه هم بدوزید. سپس با کمک نخ گلدوزی زرد، لبه های محل اتصال را کوک تزئینی بزنید.

7- پارچه آستری را از وسط که تا کنید. لبه های آن را چرخ کنید. از هر طرف 1.2 سانتی متر تو بگذارید. کیسه بـه دست آمده را داخل کیف بگذارید. دسته های کیف را درون فاصله بین نمد و پارچه آستری قرار دهید و به هم بدوزید. روی آنـها را نیز کوک تزئینی بزنید.

Post Views: 852




[آموزش دوخت کیف انـه - mihanfal.com الگوکیف بچگانه با نمد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 22 Jul 2018 02:09:00 +0000